Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen
Deze zijn onderverdeeld in een aantal verschillende onderwerpen.

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen of afhalen
  • Levering
  • Retourneren

Wanneer je hier geen antwoord op je vraag vindt neem dan contact met ons op. telefoonnummer of  via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mail niet ontvangen?
Helaas moeten wij constateren dat gmail heel slordig om gaat met mail berichten. Verwacht u een reactie van ons of heeft u geen bestelbevestiging?
Check uw Spam map


Bestellen

Ik ga voor het eerst bestellen bij Dodo wear, hoe werkt dat?
Wanneer je producten in je winkelmandje of in je verlanglijst hebt geplaatst kun je deze omzetten naar een bestelling.
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Deze maak je tijdens het bestellen automatisch aan.

En is zeker handig wanneer je regelmatig bij ons terugkomt.
Zo heb je altijd inzicht je gegevens en is dit makkelijk zelf aan te passen bij bijvoorbeeld een verhuizing.

Welke gegevens heb ik nodig om een account aan te maken?
Bij het plaatsen van een bestelling wordt je gevraagd om jouw gegevens zoals naam en adres in te voeren.

Vervolgens geef je een gebruikersnaam en wachtwoord in.

Waarom zou ik een account aanmaken?
Als je een account aanmaakt hoef je niet bij elke bestelling opnieuw jouw gegevens in te vullen.

Het product wordt niet in het winkelmandje geplaatst
Het kan voorkomen dat een product in een bepaalde maat wel zichtbaar is maar niet wordt verplaatst naar het

winkelmandje.
Meestal is dit product op dat moment uitverkocht.
Neem bij twijfel graag contact met ons op. Artikelen kunnen vaak worden

Is een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmandje zit?
Nee, artikelen die in jouw winkelmandje zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd.
Wel kun je de producten toevoegen aan je verlanglijstje. Hierin kun je artikelen plaatsen die je leuk vindt en
misschien op een later moment wilt kopen.

Kan ik mijn gegevens wijzigen, en hoe doe ik dat?
Wanneer je bent ingelogd kun je klikken op Account. Er wordt een pagina geopend waarin je toegang hebt tot al je gegevens.
Zoals:

  • je bestellingen,
  • Account gegevens,
  • Verlanglijstjes,
  • Winkelwagens,
  • Adressen

Heb je vragen? neem dan contact met ons op.

Ik wil graag de status van mij bestelling zien, waar kan dat?
Wanneer je bestelling volledig en correcti is afgerond dan ontvang je een mail met een overzicht van je bestelling.
Let op!
2 opmerkingen. Gebruik je gmail? Vaak komt de bevestiging in je spam map.
Het komt regelmatig voor de er geen correct email-adres wordt ingegeven. Ook dan ontvang je geen bevestiging.

Wanneer de status van je bestelling veranderd, ontvang je een bericht via de mail

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Klik op inloggen en vervolgens op de optie: Wachtwoord vergeten?
Geef je gebruikersnaam of mail adres op en klik op verzenden.
Je ontvangt nu een bericht waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt op verschillende manieren afrekenen, namelijk via iDeal, Credit card, Paypal, op basis van vooruitbetaling, Mistercash en Bancontact.
Alle betaling worden verwerkt via een veilige methode. Uw gegevens zijn beschermd

Hoelang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Een terugboeking staat niet direct op je rekening. Ter bescherming van uw gegevens worden op een veilige manier verwerkt en zijn ook niet inzichtelijk voor derden.
Het duurt meestal 2 tot 3 dagen voor uw betaling daadwerkelijk op uw rekening staat.

Kan ik online met een kortingcode betalen?
Heeft u recht op een korting of is er een tijdelijke actie met een code?
Deze kunt u tijdens de afronding van uw bestelling ingeven in het daarvoor weergegeven veld.

Ik heb mijn artikel geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer je artikelen bij ons zijn ontvangen worden deze eerst gecontroleerd.
Daarna worden normaliter uw retouren binnen 7 werkdagen verwerkt.

Je ontvangt van ons een bericht zodra het geld teruggestort wordt op jouw rekening.

Bezorgen en afhalen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Onze bestelling worden verzonden via Postnl. Pakketten worden verzonden middels Parcelware van Postnl.
Brievenbuspost en Brievenbuspakketten worden persoonlijk afgeleverd bij het postkantoor.
Je kunt ook kiezen voor ophalen in de winkel.
Uw bestelling wordt dan klaar gemaakt en staat klaar om te worden opgehaald

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Bestellingen geplaatst voor 15.30 uur worden normaliter de volgende dag bezorgd.
Calamiteiten daargelaten.
Bestellingen na 16.00 op vrijdag worden wel verwerkt, maar pas maandag verzonden.
Helaas worden er in het weekend geen postzendingen vanaf Texel naar het vaste land gebracht.


Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats?
Wanneer je een levering als pakket bezorgd krijgt dan ontvang je van de dienstdoende bezorger een briefje.
Hierin wordt vermeldt wanneer je levering weer wordt aangeboden of waar je deze kunt ophalen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, je kunt tijdens jouw bestelling aangeven op welk adres je jouw pakket wilt ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn varieren van € 1,95  tot € 3,60 per brievenbus zending.
Pakketten kosten € 5,75. U kunt ook kiezen voor bezorging met Handtekening.
Bestellingen boven € 100,- worden standaard verstuurd met handtekening.

Wat is een ‘track & trace code’?
Met een track & trace code kun je de status van jouw bestelling bekijken.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Was je niet thuis op het moment van bezorging? De bezorger van Postnl laat een briefje achter met de locatie waar u uw pakket kunt op halen.

Levering

Retour

Kan ik een artikel retourneren?
Ja, een artikel kun je binnen 14 dagen retour sturen. Tenzij anders vermeldt onder de voorwaarden

Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?
Een artikel kan worden teruggestuurd of worden teruggebracht naar de winkel.
Indien het artikel wordt teruggestuurd via Postnl, Het artikel is in netjes verpakt in de originele verpakking. Zodra wij

het artikel hebben ontvangen, zullen wij het artikel controleren op schade. Binnen 7 werkdagen zullen wij

het bedrag terug storten op jouw rekening.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik een artikel retourneer?
Ja, wij zullen jouw geld automatisch terugstorten zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen.

Wat heb ik nodig om een artikel te retourneren?
Om een bestelling retour te sturen meld je van vooraf dat je iets retour wilt sturen.
Dit kan per telefoon of via email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
Retourzenden is voor eigen rekening

Kan ik ook een weborder terug brengen in de winkel?
Ja, het is mogelijk om een weborder terug te brengen in de winkel.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik in de winkel retourneer?
Het retourbedrag wordt via de omnikassa veilig op je rekening teruggestort

Kan ik een kortingcode inwisselen voor geld?
Nee kortingcode's kunnen alleen gebruikt worden in combinatie met een bestelling

Adres

De Ouwe Sunderklaaswinkel site

De Ouwe Sunderklaaswinkel

Binnenburg 12
1791CG Den Burg - Texel

0222 310335
winkel@dodowear.nl
Veilig Betalen  Snel Bezorgd

 

Nieuwsbrief

Altijd op de hoogte zijn? Schrijf je in voor onze Nieuwsbrief

USER ACCOUNT